6.9.04

Les Ciberdones

Un dia al migdia, com faig sempre que puc, escoltava La solució, programa de Catalunya Radio, que tracta mil i un temes diferents.
Ves per on aquell dia parlàven unes dones que s'havien ajuntat i havien creat una llista de distribució a internet. S'havien fet una pàgina web i tot.

La informàtica ja m'agradava, ja, però això d'internet feia poc que ho feia servir. Vaig pensar:
- Mira, pot estar bé. Aquestes dones sembla que fan un bon grup i pot ser interessant.

Vaig parar atenció per apuntar l'adreça de correu i la pàgina web, però era complicadíssima. Vaig acabar trucant a la radio perque me la diguessin.

Finalment ho vaig aconseguir. Em van deixar entrar (en aquella época no hi havia filtres!) i fins ara. Moltes gràcies a totes.

1 Comentaris:

a 4:18 p. m., Blogger Montse Vallmitjana diu...

A mi la Mercè Piqueras em va dir que hi havia aquest grup, ciberdones, i com ho havia de fer per apuntar-me. Jo ja havia estat a molts grups de dones, però que a més a més fossin cibers...no. Vaig pensar que seria estimulant aprendre més coses d'un nou mitja que ja feia servir però del que coneixia poques opcions. I així ha sigut. Però sobre tot em sembla que he fet també amigues. Estic contenta

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home